Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

29.10.13

Μια ύπουλη ιωσούλα του Σαββατοκύριακου....


Όλο το Παρασκευοσαββατοκύριακο το περασαμε αγκαλια με πολυ θηλασμο!!!
Η Μπεμπα μου (11μηνων) την Παρασκευή μου εκανε 3 φορες εμετο.... λεω ισως να την πειραξε το ψαρακι σε συνδιασμο με τον θηλασμο.... τελικα ομως σε οσους ρώτησα (γιατρο και φιλες θηλάζουσες) δεν πειραζει ο συνδιασμος ψαρι και θηλασμος....


Το Σαββατοκυριακο ηθελε ολη μερα αγκαλια, θηλασμο και υπνο..... δεν ηθελε να τρωει καθολου....ήθελε μόνο να θηλάζει....  αντε να εφαγε εναμιση αχλαδι ολη μερα.... με 2 κουταλιες ρυζακι απο σουπιτσα.....

Σαββατο απογευμα διαρροια.... ο γιατρος μου ελεγε οτι ειναι ιωσουλα αλλα εγω συνεχιζα να πιστευω οτι την πειραξε το ψάρι σε συνδιασμο με τον θηλασμο.... και οτι εκανε διαροια επειδη δεν ειχε φαει σχεδον τιποτα ολη μέρα.... λογικο μου φανηκε αφου θηλαζε μόνο.... (ο γιατρος ομως ειχε δικιο!)

Πυρετο δεν κάναμε καθόλου!

Τελικα σημερα η μικρη περδίκι....  αλλα έπιασε εμενα.....
Δεν μπορω να φάω τιποτα.... αναγούλα χειροτερη και απο της εγκυμοσυνης..... Πηγα να μαγειρεψω και μου ηρθε αναγουλα απο τις μυρωδιες... εχω την αισθηση οτι θα τρεχω στην τουαλετα..... Όλα μου βρωμάνε και θελω να ειμαι ξαπλωμενη στην αγκαλιτσα του αντρουλη μου και να κοιμαμαι.....

Τελικα ηταν ιωσουλα που δεν μπορεσα να το καταλαβω στην μικρη μου μεχρι που την επαθα και εγω.....

Κοριτσάκι μου γλυκό τωρα κατάλαβα πως ένοιωθες.... Σ'αγαπάω και θα σε προσέχω σε ολη τη ζωη σου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αγιου Βαλεντίνου αποβολή στην εγκυμοσυνη Απόκριες Απορίες Παιδιών βαλιτσα μαιευτηριου Βάπτιση ΒΕΛΟΝΑΚΙ Γάμος Γαύρος Γαυρος λεμονάτος στο φούρνο ΓΕΝΙΚΗ ΣΤΗΛΗ Γιορτή του μπαμπά γλυκά του κουταλιού Γλυκό γλυκό σταφύλι Γυναίκα Δημιουργική Απασχόληση ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΉ ΑΠΑΣΧΌΛΗΣΗ ΓΙΑ ΓΟΝΕΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΉ ΑΠΑΣΧΌΛΗΣΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΆ Διακόσμηση Διατροφή για παιδιά διατροφη πριν την εγκυμοσυνη Διαφημίσεις Διαφημιστείτε δωρεάν Δουλειά Δουλειές για νήπιο Δουλειές του σπιτιού ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ Εκπαίδευση Εκπαίδευση ύπνου ΕΞΟΡΜΗΣΕΙΣ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ Ζωγραφιές Ζωγραφιές για παιδιά Ζωγραφιές με παλάμες Ζωγραφιές με πατουσάκια Ημέρα του πατέρα ΘΗΛΑΣΜΌΣ καθαριοτητα Καθαριότητα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ Καθημερινότητα Καριόκες καροτσι Κατασκευές απο πλαστικά μπουκάλια Κόλπα με την ζύμη κόψιμο πάνας Κρεβάτι δεντρόσπιτο Λιποθυμία παιδιού Λούβρος Μαλλιά Μαρμαρίς Μέθοδος Μοντεσόρι Μπισκότα Ντίσνευλαντ ομοφυλόφιλοι Ονειροπαγίδα Παιδικά Παραμύθια ΠΑΙΔΙΚΟ ΔΩΜΑΤΙΟ παιδότοπος παιχνίδια παιχνιδια νεογεννητου Παλέτες Παναγία παρισίων Παραδοσιακές συνταγές Παρίσι ΠΆΡΤΙ Πατατοσαλάτα Πίστευε και μη.... ερεύνα. Πίτσα Πλακούντας Πλεκτό γκράφιτι Πολύχρωμες Φωτογραφίες Πρωινό για παιδιά Πρωτομαγιά ρυζόγαλο σάλτσα απο τυριά σπιτικη σαλτσα ντοματας Σπουδές Στεφάνι λουλουδιών Στρώμα νερού συμπληρωματα διατροφης στην εγκυμοσυνη συνταγες Συνταγές ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΑΞΙΔΙΑ Ταξίδια Ταξίδια με παιδιά Τάρτα Τι να σπουδάσω Τουρκία ΥΓΕΙΑ Υγεία ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ Υγιεινή διατροφή Υπνος παιδιού φανουρόπιτα Φιλετάρισμα γαύρου φρουτα και λαχανικα εποχης Φρούτα χειμώνα Χαρτόκουτες χειροτεχνια για νηπια Χτενίσματα ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Ψυχολογία Ψυχολογία για Γονείς Ψυχολογία για παιδιά Ψωμί Ψωμί ρολό με ταχίνι ADVERTISING Blog Tips Blogging Cookies cupcakes μπαλαρίνα Deco & DIY DIY DIY κρεβάτι DIY Ντουλάπα feng shui party pinterest button Resize εικόνων Spinach pie - Σπανακόπιτα Tips στην κουζίνα Waterbed Yarn bombing
Loading...